Sikeres és gyorsan növekvő webshopba keresünk ügyfélszolgálatos kollégát, ahol családias, támogató munkahelyet kínálunk. Ha fontos, hogy igényesen végezze a munkáját, jól tud önállóan dolgozni és örömmel segít az ügyfeleknek, nálunk a helye!
Munkavégzés helye: Nagytarcsa
Munkaidő: Hétfőtől péntekig, 8:00-16:30
Feladatok:
Rendelések kezelése és adminisztrálása: beérkező rendelések feldolgozása, státuszok frissítése.
E-mailes kommunikáció: vásárlói megkeresések, kérdések, reklamációk kezelése.
Telefonos ügyfélszolgálat: hívások fogadása, nem fogadott hívások visszahívása, ügyfelek tájékoztatása termékekről, rendelésekről, szállítási információkról.
Személyes ügyfélszolgálat: az irodában érkező ügyfelek kiszolgálása, rendelések átadása a raktárnak (áru mozgatása nem szükséges).
Reklamációkezelés: problémák megoldása ügyfelek és szállítók között, visszaküldési és garanciális ügyek intézése.
Kapcsolattartás szállító cégekkel: szállítások és árufelvételek szervezése, egyeztetés a fuvarozókkal.
Számlázás: számlák kiállítása, számlamódosítások és egyéb adminisztratív feladatok elvégzése.
Elvárások:
Kiváló kommunikációs készség, empatikus hozzáállás
Precíz, ügyfélközpontú munkavégzés
Alapszintű számítógépes ismeretek (MS Office, email-kezelés)
Középfokú végzettség
Előnyt jelent:
Felsőfokú (BSc) végzettség, különösen gazdasági, kommunikációs vagy kapcsolódó területen
Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
Társalgási szintű idegen nyelvismeret (pl. angol, német)
Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés
Barátságos munkakörnyezet, támogató csapat
Fejlődési és előrelépési lehetőségek
Ha úgy érzi, hogy szeretne csatlakozni csapatunkhoz, küldje el fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: hr@aligvarom.hu
Várjuk jelentkezését!